Kurs

Om du vil melde deg på et kurs:
  1. Sjekk om du har betalt medlemskap for gjeldende år.
  2. For havkajakkurs se Kurs Hav og send en e-post til hovedinstruktør for kurset for å høre om det er plass. For elvekajakkurs se Kurs Elv og send en e-post til elvekursansvarlig for å finne ut om det er plass på elvekurset.
  3. Når du har fått plass på et kurs vil du få tilsendt faktura for kurset på epost. Husk å oppgi KID-nummer når du betaler fakturaen.
  4. Vent på mail fra kursholder om hva du treng til kurset.
  5. Ta med kvittering for betalt kurs på kursdagen eller send en kopi på e-post til instruktøren før kurset. Dersom du er student må du ta studentbevis og gyldig semesterkvitering med på kurset.
  For interne instuktører i BSI: Prosedyre for kursholdere i BSI, Hav, finner du her Retningslinjer for BSI Grunnkurs Hav finner du her Mal for føring av deltakerlister på kurs finner du her Hvis du trenger fakturamal for instruktørtjenester ligger det her. Diverse: Hvis du trenger refusjonsskjema ligger det er:Refusjonsskjema

en kajakklubb i Bergen